Wij aanvaarden ecocheques! Zowel online, als in de toonzaal en bij leveringen.

Algemene voorwaarden

1. Herroepingsrecht

Als consument heb je het recht om je aankoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Deze herroepingsperiode begint op de dag nadat je het product hebt ontvangen.

2. Voorwaarden voor retourzending

  • Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele, onbeschadigde verpakking zitten.
  • Alle accessoires, handleidingen en bijgeleverde onderdelen moeten worden meegezonden.
  • Voor toestellen die sporen van gebruik vertonen of beschadigd zijn, behouden wij ons het recht voor om een waardevermindering toe te passen.

3. Uitzonderingen op het herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:

  • Producten die speciaal op maat zijn gemaakt.
  • Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken (bijvoorbeeld keukenapparaten met voedselresten).
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggestuurd (bijvoorbeeld toestellen die vast zijn geïnstalleerd).

4. Retourprocedure

  • Neem contact op met onze klantenservice via info@mielemariman.be om je retourzending aan te melden.
  • Je ontvangt een retourformulier en instructies voor het terugsturen van het artikel.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het gaat om een defect of verkeerd geleverd product.

5. Vergoeding bij retour

  • Bij een correcte retourzending wordt het volledige aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel terugbetaald.
  • Indien het artikel beschadigd of onvolledig wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor om een deel of het volledig bedrag in te houden.

6. Ruilen van een product

Als je een product wilt ruilen, kun je dit binnen dezelfde herroepingstermijn aanvragen.
Ruilen is afhankelijk van beschikbaarheid.

7. Leverings en plaatsing voorwaarden.

  • Leveringen worden uitgevoerd door ons team.
  • Leveringen zijn gratis binnen de perimeter binnen een straal van 50 kilometer van onze vestiging in Sint-Niklaas.
  • Leveringen buiten deze straal zijn mogelijk na overleg en tegen een aangepaste vergoeding.
  • Bij ontvangst van het toestel vragen wij je om de levering te controleren op schade of afwijkingen.
  • Eventuele problemen moeten onmiddellijk worden gemeld aan de chauffeur of onze klantenservice.

8. Plaatsingsvoorwaarden

  • Het toestel wordt gratis geplaatst door een professionele technieker.
    Onze plaatsingsdienst omvat:
    • Het uitpakken en plaatsen van het toestel.
    • Aansluiting op bestaande water- en elektriciteitsvoorzieningen (mits deze voldoen aan de technische vereisten).
    • Een korte uitleg over de werking van het toestel.
  • Plaatsing is enkel mogelijk indien de locatie toegankelijk is en alle aansluitingen correct voorbereid zijn.
  • Extra werkzaamheden, zoals het aanpassen van aansluitingen of uitbreken van meubels, zijn niet inbegrepen en kunnen tegen een meerprijs worden uitgevoerd.
  • Indien de plaatsing omwille van onvoorziene omstandigheden niet kan doorgaan, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt.

9. Garantie en defecten

Bij defecte producten binnen de garantietermijn neem je contact met ons op via info@mielemariman.be zodat wij samen een oplossing kunnen zoeken (herstelling, vervanging of terugbetaling).

10. Adres voor retourzending

Miele Center Mariman
Botermelkstraat 19B
9100 Sint-Niklaas

03/776.56.85

Blijf op de hoogte van de laatste promoties, nieuwstjes en events via onze nieuwsbrief.